۱۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵

مشتری خبر داد:

محورهای خراسان شمالی لغزنده است/ تداوم بارش باران

محورهای خراسان شمالی لغزنده است/ تداوم بارش باران

بجنورد - مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در پی آغاز بارندگی ها از نیمه شب گذشته تمامی محورهای کوهستانی این استان مه آلود و سطح جاده ها لغزنده است.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با تداوم بارش ها از نیمه شب گذشته در نقاط مختلف این استان، محورهای کوهستانی به ویژه گرده های این استان مه آلود و سطح جاده ها لغزنده است.

وی از رانندگانی که در محورهای مواصلاتی این استان تردد می کنندخواست تا با سرعت مطمئنه حرکت و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به تابلوهای راهنمای جاده ای، فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند.

مدیر راهداری خراسان شمالی تصریح کرد: رانندگان عبوری از محورهای خراسان شمالی در صورت بروز هرگونه مشکل می توانند با شماره های ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مرکز مدیریت راه های استان و ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های کشور تماس بگیرند.

استان خراسان شمالی پنج هزار و ۶۳۱ کیلومتر راه ارتباطی اصلی و فرعی و ۲۱ گردنه خطرناک دارد.

وضع هوای استان

براساس گزارش اداره کل هواشناسی خراسان شمالی هم اکنون بارش باران در نقاط مختلف استان ادامه دارد و هوای مرکز استان نیز شش درجه سانتیگراد بالای صفر است.

بررسی نقشه های پيش يابی هواشناسی و تصاوير ماهواره ای بيانگر تداوم بارش ها در روز سه شنبه، در پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق  و در ارتفاعات مه غلیظ و با بارش برف خواهد بود.

این اداره کل احتمال آبگرفتگی معابر و مسیل ها و اختلال در تردد جاده ای بویژه براي روز سه شنبه را دور از انتظار ندانست.

کد خبر 2524907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha